Merkur – Buddh

Merkur – veliki posrednik in glasnik; razpet kot most med svetom in duhom, a velikokrat ne ve kaj izbrati; pozablja na svojo posredniško vlogo in odvrže eno, da bi se lahko vezal na drugo. Ja, to je Buddh – bog trgovine in božji glasnik.

Tako kot Chandra je tudi Buddh zelo senzitiven planet na katerega se da enostavno in rado vplivati. Sam po sebi je sicer nevtralen, a svojo nevtralnost zna spremeniti v benefičnost ali malefičnost, odvisno od tega v družbi katerega planetarnega kompanjona se druži.
Govorimo o mladostnem princu, a pravzaprav ne morem govoriti o njemu, saj Buddh nima spola. Dejstvo je, da je zelo mlad. Opravka imamo s pubertetnikom, ki je hiter, velikokrat površen, »pameten«, odlikujejo pa ga elastičnost, gibljivost (tako telesa kot uma) ter občutljivost.

Mahariši Parašara opiše Buddha takole:
Buddh ima podarjeno privlačno zunanjost, zna se igrati z besedami predvsem z njihovimi dvoumnimi pomeni. Rad se šali. Zna biti vročekrven, ravnodušen in nestalen (torej uteleša vse tri ajurvedske tipe). Je princ na planetarnem dvoru.
V novejših tekstih zasledimo Buddhovo vladavino poslovnih, transportnih in komunikacijskih prostorov, športnih igrišč, otroških igrišč, javnih mest, knjižnic, knjigarn… Buddhu pripada zeleni smaragd, njegov dan je sreda.

Komunikacija, um in intelekt

Buddh predstavlja razum in inteligenco. Ima neprestano željo po učenju, po sprejemanju novih podatkov. Odličen je v vzpostavljanju odnosov in povezav tako da žari, ko je potrebno stvari, dogodke ali ljudi razvrščati, povezovati, organizirati, seznanjati, usmerjati.
Buddh predstavlja govor, komunikacijo in trgovanje. Njegovo delovanje na materialnem nivoju se odraža v organizaciji in rokovanju z materialnimi dobrinami in viri, informacijami in podobno. Ko pa se uresničujejo sadovi Buddhovega delovanja iz duhovnih nivojev, pa se to izraža v naši notranji jasnosti ter notranjem razumevanju skrivnosti delovanja našega uma.
Tako da čeprav predstavlja Buddh analitični, racionalni um in je v svojem razmišljanju usmerjen k pridobivanju »koristnih« informacij, se nam z njegovim posredovanjem lahko razkrijejo skrivnostne globine notranjega učenja ter očem prikrito jedro simbolnih ritualov. Kot mesija Surje, omogoča Buddh našemu umu, da se zave obstoja in delovanja vseobsegajočega kozmičnega principa Enosti.

Buddh predstavlja in vlada pisanju, govorjenju, učenju, pridobivanju znanj, računanju in usmerjenemu razmišljanju. Je zelo prilagodljiv in hiter. Rad je med ljudmi, išče kontakte in hitro naveže stike. Je otroško razigran, vesel in šaljiv. Rad žonglira z besedami in se igra z njihovimi pomeni. Rad igrivo zavaja z dvoumnostjo, ljubi ugodje in zabavo.
Buddha odlikuje dober intelekt, rad posreduje in je diplomatski. Ima odlično moč razločevanja. Ker predstavlja informacije, je sposoben rokovati z ogromnimi količinami le teh.
Odlično se znajde v trgovskih poslih, saj je dober organizator. Zato mu tudi leži pridobivanje in ohranjanje materialnega premoženja. V poslovnih vodah blesti v svobodni komunikaciji, v rušenju zidov med skupinami in posamezniki ter v izpostavljanju pomembnosti družbenih potreb – Buddh je glasnik potrebe današnjega časa po družbeni osveščenosti!

Njegova pozicija in vloga v kozmičnih zapisih je pomembna za razkrivanje našega poklica, našega profesionalnega delovanja. Nakazuje na področja kjer mi kot posamezniki sodelujemo in izmenjujemo naše danosti s potrebami sistema. Kaže kako mi nastopamo, kako se izražamo ter kako delujemo v mreži družbenih vlog in odnosov.
Vsak med nami ima vzpostavljeno mrežo vrednot in drž, katere razvijemo ravno s pomočjo Buddha.

Kot sem že omenila, pade Buddh hitro pod vpliv katerega koli drugega naravnega načela. Zato je takšen (nestabilen) tudi naš um. Buddh predstavlja um, ki nima svojega sidrišča, pristana, ki nima svoje resnične narave, kateremu je resničnost takšna kot jo trenutno dojemajo naša čutila. In to je lahko vir močnih težav. Buddh dela te vihre zato, da spoznamo in se zavemo ne-stalnosti in ne-osebnosti uma.

Pozitivne in negativne lastnosti Buddha

Pod pozitivnimi vplivi Buddh izraža svojo iznajdljivost, žarečo radovednost ter inteligentnost. Zna biti zelo prilagodljiv, igriv, predvsem pa lahkoten tako v umu kot v gibanju telesa.
Odprt je za novosti, rad povezuje in združuje, rad sklepa prijateljstva in navezuje stike, uživa v druženju. Sklepa nove posle, poznanstva in osvaja nova znanja. Njegov nastop je diplomatski, um pa zelo analitičen. Ni mu težko govoriti o sebi, je velikodušen in zelo prilagodljiv.

V težjih življenjskih obdobjih ter pod negativnimi vplivi pa se Buddhova komunikativnost zelo rada izraža v klepetavosti, v opravljanju in v govorjenju zaradi govorjenja samega. Je vrelec besed, a ne pove prav nič konkretnega. Takrat radi poseže tudi po lažeh.
Tako šibak Buddh nam zna vzbuditi občutke izoliranosti in osamljenosti, ko se ne glede na to, da smo sredi zabave, pogovora in druženja, počutimo absolutno sami. Naredi nas pretirano materialno usmerjene. Radi kritiziramo, smo neiskreni in dvolični.
Seveda se njegova šibkost ali prizadetost lahko izraža tudi v našem težjem izražanju ali pa v govornih napakah.
Velikokrat smo žrtve naše lastne naivnosti ter neodločnosti. Buddh že tako ali tako rad prinaša dualnost – torej da naš um dela analitične delitve na zgoraj/spodaj, levo/desno, da/ne … in številne ostale opozicije. V primeru šibkega Buddha nas soočanje z vsako odločitvijo, ki jo moramo sprejeti privede v težko situacijo, saj ne vemo kaj izbrati. Ko se nekje v sebi že odločimo za levo, v naslednjem trenutku začutimo že prednosti desne pa smo zopet na mestu, kjer z odločitvijo zgolj tacamo na mestu. Veličastje neodločnosti – ja, z njo se lahko soočamo pod njegovim vplivom.

Buddhovo življenjsko obdobje

Čas Buddhove 17-letne življenjske periode je čas učenja, eksperimentiranja, radovednosti in odkrivanja naših lastnih interesov. Prebudi se naša poslovnost, naše poslovno in življenjsko udejstvovanje. Pri tem lahko žanjemo številne lovorike ali pa delujemo tako, da se uresniči nasprotje uspeha, torej ne-uspeh. Ali načrtujemo in delujemo učinkovito, kar nas lahko vodi k uspešnim višinam, ali pa se prenaložimo s podrobnostmi in številnimi nalogami, ki vse vodijo k plašenju uma. Preplašeni um pa vodi k neodločnosti, strahu, otrplosti in se zateče v svet fantazije.
Ne glede na vse, Buddhova obdobja so obdobja našega intelekta, učenja, komuniciranja in posredovanja. Ali bomo navezovali dobre ali slabe stike, ali bomo govorili s pravimi ljudmi, ali bomo odločni in prilagodljivi, kakšne odločitve bomo sprejemali, bomo govorili resnico ali širili laži…vse to je odvisno iz katerih pozicij in vplivov se aktivira naš Buddh.

Izražanje preko telesa

Buddh predstavlja kožo, živčni sistem, govorne organe (jezik, zobe, usta, ustnice, grlo), roke, ramena.
Ob njegovih aktivacijah v težjih predelih kozmičnih zapisov rad prinese težave s spominom, težave ob jasnem izražanju, psihične probleme in zlome, vrtoglavice, kožne bolezni, pa tudi težave s sluhom in dihanjem.

S svetlobo in ljubeznijo,
Barbara Kos
www.djotis-svetloba-na-poti.jimdo.com

foto: freedigitalphotos.net

O Barbara Kos

Djotiš svetovalka

Vsi članki

Naroči se na E-novičke portala Duhovnost

Z nami je pot lažja in lepša ;-)

Veseli smo, da si se nam pridružil-a

Nekaj je šlo narobe

PUSTI SPOROČILO: